I lørdags var jeg i forbrugerhumør. Jeg sad derhjemme – sådan lidt ud på eftermiddagen og surfede rundt på internettet. Lidt ligesom, når man går en tur i byen og kigger på udstillingsvinduer. Jeg faldt over en tøjbutik, hvor de havde nogle smarte toppe. Der var faktisk flere af dem, som jeg godt kunne lide. Jeg så på toppene i forskellige farver og forsøgte at finde ud af, hvordan størrelserne på dem er.
Jeg prøvede Live Chat
Det var umuligt for mig at finde ud af. Så jeg trykkede på den der Live Chat, de havde på sitet for at høre, om de kunne fortælle mig, hvordan størrelserne er. Jeg var sådan set sikker på ikke at få et svar på mit spørgsmål, men der gik måske 30 sekunder, og så var der en, der skrev tilbage.
Hun sagde, at hun gerne ville hjælpe mig. Hun spurgte mig om, hvad jeg har på hjerte. Jeg skrev til hende, at jeg ikke helt forstår deres skema med størrelser på toppene. Hun bad mig om at være lidt tålmodig. Hun ville vende tilbage i løbet af ganske kort tid. Og det gjorde hun. Hun skrev, at det er rigtigt, at størrelsesskemaet er helt ulogisk. Det er noget, de er ved at rette. Men hun kan fortælle mig, at når de skriver, XS så svarer det til en størrelse 34.
Det er altså god service!
Rart at vide – og meget rart at få svar på sine spørgsmål. Også på en lørdag eftermiddag.Mon ikke det er et call center eller andet lignende, der tager sig af den slags?
Den hurtige respons fra sitet gjorde faktisk, at jeg bestilte 2 toppe og et par bukser. Jeg håber nu, at jeg får en mail om, at de har sendt min ordre. Måske får jeg den allerede på mandag. Det betyder, at min pakke kommer om 3 dage. Senest. De skriver levering inden for 1 – 2 dage. Og det vil være så fedt at have nyt tøj til på fredag, hvor jeg skal på date.